15 DECEMBER

Idag har det snöat mycket, himla skönt med snö! Det kanske bli en vit jul iaf, hoppas hoppas=)
En snabbinfo om dagen: Jag var på skolan och träffade alla vänner och var på alla lektioner. Efter skolan drog jag inte till stan med bästa Alle.E=) Mötte upp min lotsasfarsa vid nån tygaffär och köpte tyg till min baslåda som jag ska klä. Rött lurv blev det;$ Sen får jag inte glömma att jocke "pojkenboy" åkte med oss hem till bure så vi busade lite på coop forum och i bilen en stund;) hehe. Nu skriver jag med Celina och Karin på msn!:) Ska återgå till det nu vi får höras kära bloggläsare, peace!

Celina är bäst och har finast blogg i bloggvärldenOch hon är jättesnäll:]]]hihi<3Näe nu ska jag skriva med sötisen hihi hejs


http://www.celinalindberg.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: celina

DUUU, är den sötaste och gooaste pajken i världen! (a) thihiihi (L)

2009-12-15 @ 19:28:38
URL: http://celinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0