Bad update#2

Hejhej! förlåt alla för jag inte skrev något kul igår men jag hade rent inte tid om jag ska vara ärlig:/ Gårdagen såg ut lite såhär
Skola -> Stan -> Ferre&Bäver -> Mat -> fÄzt!

Var på skolan och hade kul som fan! Alltså Axel Söderlund jag säger såhär.. HAHAHAHAHAHAHAHA! jag skrattar aldrig så mycket som när du är i närheten fattar inte ! =D sjuukt rolig kille:)
Efter skolan så gick jag på stan och letade upp ferre och bäwer sen drog vi till bure och softade hos mig tills det blev högtid att gå ut=) Då drog vi till lunkan och blandade lite saft sen for vi till campingen och hade det förjävla kul! Ni som inte kom missade något :$
Jag träffade flera sötisar som jag inte träffat på länge! Men det var helt klart kul, Haha justja då klockan var typ 2 på natten så stod Jag, Kimme & Poppe och undrade hur fan dem skulle få sig hem, Men kimme som visste att poppe har ca$h så då ringde vi och fixade en taxi till bureå från stan, blev väll 500spänn haha!=D garvade då jag såg kimmes blick då han hörde hur mycket det blev. Men hem kom dem iaf sitter och skriver med sötkimme nu:)

Idag blir det att ha kul igen med boysen:) Hoppas alla kommer ha det bäst kära bloggläsare jag skriver mer senare! var bara tvungen att få er att inte sluta läsa min underbara blogg:] Men vi hörs sen, PEACE!



Kommentarer
Postat av: pojkenboy

bra bloggat babe:*

2009-12-05 @ 14:19:35
URL: http://pojkenboy.blogg.se/
Postat av: haxxad ;P

Proffsbloggare !!!!!

2009-12-05 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0