croffe gästbloggar igen ;D

Nu ska jag diskutera om dagens fjortisar

Det bra med dagens fjortisar : Dagens fjortisar verkar vädligt attraktiva och dom flesta verkar dra sej till dom, men jag fattar inte varför dom flesta killarna säger att dom är så jävla äckliga och fjortisar och att dom inte vill ha nått att göra med dom, men dom skulle knappast säga nej till en blond fjortis som ville ha sexuellt köns umgänge med dom? så jag fattar inte vafan felet är? jag skulle smälla till direkt , Skulle dunka hon så hårt att hon skriker så att det står croffe i tapeterna.

Det dåliga med fjortisarna : Det dåliga med fjortisarna är att dom har typ ett eget jävla språk man fattar förfan inte vad dom säger, och det kan ju göra en jävligt lack, nåra fler saker är att vafan har dom på läpparna? ser för taskigt ut iaf,                    



Ingen skulle tacka nej till att tuttknulla henne , det vet jag ;)!


Här är ett exempel på dagens fjortisar,! INTE OK,

Det var tankarna från mej, peace/ croffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0