Tvättmaskinen (L) lopin

Hejhej:) Har inte mycket att skriva tänkte mest säga att jag ska starta en film i väntan på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag kan hänga min tvätt;$ jag är duktig ellehur?;)
Idag har jag inte gjort så mycket. orkar faktiskt inte skriva något speciellt ikväll eller idag. Jag är ledsen sötisar men jag är så himla trött, somnade 5 i morse =/ Men imorgon ska jag skriva extra mycket!

Föresten angående det där inlägget om en beställning av "White Widow" så är det inte sant! så sprid inga tokiga rykten tack!;) Men en annan sak har jag beställt! Kolla det här :

50 Tungpiercingar, 299:-
Du får en blandning av piercing smycken som innehåller 50 st av liknande modeller som på bilden (Glow, UV, Glitter, Marble, Beach ball, 14 K Guld, Titanium, Koosh ball mm). Dessa piercingar är i 316 L kirurgiskt stål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0