Bad update

Hej gott folk!:) Som i förra inlägget så orkade jag verkligen inte skriva inatt då jag kom hem. Jag ber om ursäkt hehe :) Men jag kan ta och berätta först hur gårdagen såg ut sen hur dagen kommer se ut!

Igår: Jag såg hockeyn som aik tyvär förlorade efter förlängningen med 3-4 :/ Men dem får slipa grillorna och tagga om till nästa match istället :) Då matchen var klar så kom precis wirre, perfekt timing hehe. Vi drygade bara soffan ett tag innan jag skulle käka. blev kött och potatisgratäng(stavning?) hehe. Sen for vi ut och rattade volvo och dunkade music;) mitt i allt så hittade vi virre,frida och ferre;] dem följde med och åkte ett tag. Jag och wirre gick inte på det röjjande discot och checkade läget heh! var sjukt nice där inne minst 2000 personer!:O hahha:D Wirre for hem då det slutade vid tolv typ, Då for jag ludde och emma till oggesmaks och skulle tydligen vara med  haxxad,poppen och ogge men inte var det många där. så vi for hem och sen somnade jag jävlart DIREKT, därför jag inte orkade skriva inatt. Förlåt ännu en gång sötisar!:)

Idag: Idag så vaknade jag vid 1-tiden och har inte gjort ett skit sedan dess. Bara drygat här vid datorn, lyssnar på musik och nördat msn. Aja idag så är det ju nästan som en lördag med tanke på att vi är lediga imorgon, sköönt!:} Men efter jag käkat sen så blir det nog fara ut att vara med folk och ha kul hehe :) Det är aldrig helt fel right?;)
Men jag återkommer senare med vad som hänt under kvällen. Ha det bäst lovers PEACE


Bjuder på en bild som inte är ny! Men ludde klippte mig :$

PussPuss kära bloggläsare!♥

Kommentarer
Postat av: Kimmejävel !

Det var då spårat skön kväll igår ändå ;) fast det spårade ju med discot ! det var ju så helvetes mycket folk där !! (AHAHAHA) :]

2009-11-29 @ 15:39:46
Postat av: lopin

Kan jag lova dig kimme!<3;)

2009-11-29 @ 15:40:34
Postat av: ElinRenström =)

alltid roligt att vara med folk ! :)

2009-11-29 @ 15:52:12
URL: http://esiz.blogg.se/
Postat av: de du

snyggingar!!!!!!!

2009-11-29 @ 23:46:53
Postat av: olivialaarsson.blogg.se

skitfin bild !

2009-11-30 @ 19:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0