Jonathan Stegermark är söt!

Hejhej söta läsare!:) Ikväll har jag varit med Hanna, Ogge och Jonte. Vi var på gluggen och såg på då Ogge ramlade i rampen hehe;$ du är duktig vi vet:) Sen for vi till Oskar och såg film, han och hanna ville se Kung fu panda-.- Men det blev det inte. Det blev "Miss March". En sjukt rolig och härlig film men många fina tjejer;)
Filmens handling

"En ung man vaknar upp ur en fyra år lång koma. Väl vid uppvaknandet får han höra att hans flickvän från high-school har gått och blivit en centerfoldtjej i världens mest kända herrtidning, Playboy. Han och hans sextokiga kompis bestämmer sig för att åka igenom hela USA för att planka in på en fest som hålls på Playboy mansion".

Jag gillar då filmen stenhårt. Skrattar hela tiden..fast det beror väll på min otroligt sjuka humor?:$
Imorgon har jag inte direkt nå planer ännu förutom att jag måste förbi fritids en sväng och hämta mina uppgifter till skolan. Sen kanske det blir stan en snabbis! Men nu ska jag starta en film och krypa ner under täcket och mysa tills jag somnar! ha det bäst people:) PEACE

En bild på filmen bjuder jag på!:)

PussPuss kära bloggläsare!♥

Kommentarer
Postat av: haxxad:P

Sjukt rolig kväll, fast ändå lite läskig där på slutet ;)

Tack så mycket, proffsbloggarn!

2009-11-30 @ 02:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0