;)

hej alla robins snygga,fula,dumma,korkade,söta,snälla,fina osv läsare :D jag gillar då alla iaf<3
villle bara säga hej, ja jag robin myself sitter nu och kollar på lite olika smink på internet ,letar efter en ny mascara..kan någon ge ngt tips på en bra?för den förra..asså nää den dög inte, men jag tänkte mej ngn som man får längre fransar av, för jag har tänkt efter och jag passor bättre i smink faktiskt,så det borde alla killar börja med! Foundation skulle inte sitta helt fel heller..
ja men nu ska jag se på Mean girls :D den är bara såå bra<3
ni får ha det rba, vi hörs senare!! /Robin..
jag fick tydligen itne skriva något oserriös så kan vell lika görna säga att det är linn som skriver;; puss från linn


Kommentarer
Postat av: lopin

Linn din mupp... sluta tro<3

2010-04-22 @ 22:13:50
URL: http://lopin.blogg.se/
Postat av: Miia

tack detsamma :)

2010-04-23 @ 09:03:58
URL: http://biorck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0