LÄS MIN BLOGG, SKA FIXA DEN<3

tjatjatja :) inte bloggat på skitlänge och det beror på att jag inte har haft lust. Känner inte att det är skojj längre och jag gör inte något roligt i mitt liv som jag känner jag behöver dela med er haha, låter som emo javet haha =D men that's true shit! men jag ska endå skriva lite då och då, det väcker gamla minnen att blogga typ som att jag har en blogg med älsklingsyngwe och dem andra buttorna i bloggen. Saknar gamla dagar helt enkelt :) får se till att styra till allt=)
var och lanade med simpan, norén, kalleq & bäckman dem 2 dagarna som var före idag haha ;-) vi hade fett skojj yey simpan är lika söt och gullig på lan som vanligt (L) men jag lovar ni ska få nå softiga inlägg om ni lovar att stanna kvar och läsa min  blogg (L) pösssssss
BTw, OM DU JIDDRAR MED OSS KOMMER KLANEN KNACKA PÅ DIN DÖRR

Kommentarer
Postat av: J'licious & L'licious

sv; tack grabben !;)

2010-08-09 @ 23:37:08
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: annaida

haha aww sötis:)

<3

2010-08-10 @ 10:48:03
URL: http://aihhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0