GENEXXA GX 1000

Har varit och köpt nytt ljud till rummet!  Kan säga att det blev mäktigt ljud!;) Ett bra köp tycker jag trots att det sved för mitt bankkort!;D Kommer att komma till användning. Så nu ska jag låten basen pumpa hela dagen fan va nice!

Jag kan bjuda på en bild


^^ I LIKE!

Nu väntar jag på nå gott att äta, hoppas mamma är duktigt på laga mat today:D Sen vet jag inte vad som händer ska sitta vid datorn hela kvällen tror jag. Cs med jockie och kalleQ är ju det roligaste man kan göra, right?;)
Nä men jag skriver om ett tag puss!

Kommentarer
Postat av: mette

du var ju de

2010-02-02 @ 19:32:23
URL: http://mettsan.blogg.se/
Postat av: mamma

jo värsta middan som mor din lyckades smida ihop...;) gröt! gourmet middag;)

2010-02-03 @ 00:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0