HAR HELT GLÖMT BORT

Att blogga idag!:O Jag ber om ursäkt bloggen inte meningen :$ Har nämligen varit helt inne i att mixtra i photoshop och lekt med jockies bloggdesign och fixat lite med headers osv. sry:) Men nu är jag tillbaka.
Idag har jag inte gjort alls mycket vaknade vid halv 3 och då satte jag mig vid datorn och försökta få tag på jockie men han vägrar som vanligt svara.. näe skojja han brukar vara duktig på svara men han sov så jag fattar att han inte svarade precis då jag ringde;D Skulle igentligen ha varit på polisförhör idag klockan 1, men jag är fan inte kry ännu. känns precis som det gjorde förra onsdan typ :( Måste kolla upp det snart,
Vill inte veta hur mycket jag missat i skolan heller :$ kommer nog inte sluta bra detta.. hehe
Sen har jag inte gjort mycket, Linus och Elin kom förbi en sväng och sa hej, sknat honom ju så det var bra!:)

Nu ska jag gå upp och fråga vad det är min söta mamma ropar om hela tiden, vi hörs sen puss:)

Haha en snabb och fin bild, min typ 3 bild i photoshop :$


Kommentarer
Postat av: Elin Renström :)

vad duktig du är :)

2010-02-04 @ 14:50:18
URL: http://esiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0