SCHWEPPES ÄR GOTT

Hej bloggen!
Idag har jag oxå hunnit med väldigt mycket.
Först försovde jag mig och vaknade kring 09.15 och bussen gick 09.55 så jag duschade och fikade sen drog jag till skolan. Skulle ha polisförhör klockan 1 men mamma hade ingen barnvakt så då skulle vi skjuta på det en !fjärde! gång haha!;o men blev klockan halv 3 hemma hos mig istället,
Tog bussen vid 2 med Kw, Adam & jockie det var nice efter förhöret for jag och skulle möta grabbarna på byn...MEN..Då jag kommer in till byn och det är si sådär 20- ute så är dem inte där. Dem är nästan hemma hos kw och han bor för fan LÅÅÅÅNGT bort i skogen. Men jag fick det att möta mig så jag traskade i kylan mot kw... då jag kommit nästan hela vägen fram och ännu inte stött på dem så ringer jag för kolla vart fan dem tagit vägen.. DÅ ÄR DEM PÅ STATOIL DÄR JAG VAR FÖRSTA GÅNGEN JAG RINGDE!:O:O blev helt jävla tokig och gick mot statoil för att möta dem. Den här gången gick jag vägen som dem tog då jag missade dem. Jag kommer fram till statoil men inge kompisar där? Hmm undra vart fan dem kan vara.. vill ni veta? JO HOS KW!! har missat dem ännu en gång, då jag skrikit på Adam i telefon ett tag så drar jag mig i kragen och knatar mot kw i väntan på att dem ska möta mig.. men inte fan skulle dem det inte. Istället så sitter dem och äter bullar hemma hos kw i värmen och fick åka bil!!:O jag höll på börja gråta och det är ärligt!! det värsta jag vet jag lovar :(..

Men efter vi suttit hos kw och haft det jävligt soft så fick vi skjuts till gluggen där vi softade hela kvällen förutom då vi drog till Elin och Irma och skulle hämta nå cigg till kw och adam:PP Sen bar det av till gluggen igen med girlsen som var hemma hos dem=)
Nu sitter jag här hemma och försöker tina upp mig själv under täcken.
Ska se hockeyn inatt 01.30-.- så måste hålla mig vaken tills dess, det gör man genom att SKJUTA MYCKET HS I CS!:D ska dra peace<3

Jockie & Adam :)



Kommentarer
Postat av: Ronja

haha. Ja det är vell skönt ibland, men gllar inte precis att bo där :)

2010-02-18 @ 10:13:48
URL: http://ronjjaahh.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: bara bra, självdå:)?

2010-02-21 @ 20:03:39
URL: http://hannsiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0