BLIR TOKIG

Hej! alltså jag blir galen snart, Jag vaknade 3 halv 4 nått och skulle skriva ett inlägg...MEN, jävla blogg.se funkar ju aldrig för mig så därför jag har jätte dåligt updatering. Men håll ut ska fixa det : )

Idag har jag iaf inte gjort mycket. Vaknat > duschat > sett hockey & spamma chatten på apberget haha!;P
Men jag funderar på att dra till lunkan nu iaf och kolla om han kommit hem från Norsjö ännu:) Han och Hani for och skulle köpa en bas eller något:P
Men dem borde vara på väg hem nu så jag ska ta på mig jackan och mina skor sen traska över dit:) Vi hörs senare, bloggar hos honom. PUSS
Why so serious?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Lets put a smile on that face

2010-01-10 @ 17:24:53
URL: http://angiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0