GOD NATT BLOGGEN!

Kände att jag var tvungen skriva ett inlägg innnan jag stänger av datorn för natten!:)
Har inte bloggat idag eller bra alls på sista tiden. Men jag måste faktikst skylla på att det är för jag inte har något databord och jag har tangentbordet och musen i sängen. Skitjobbigt att skriva osv. Jag LOVAR att min updatering och mitt innehåll i inläggen kommer bli bättre. Även mer bilder kommer det att komma.
Har en design som ogge håller på jobba med. Men även han har mycket plugg i skolan ibland så inte alltid han har tid;( så fort han har tid ska den bli klar! längtar!
Ikväll har jag varit med Kw och Jockie, men jocke drog hem vid 8 och då var jag med kw, elin och maja tills gluggen stängde. Träffade Hanna en snabbis oxå så vi pratade lite sen for jag hem! bara slappat här i sängen nu och tänkte skriva detta inlägg sen sova:)

Torsdag imorgon och jag har skola i vanlig ordning. Slutar halv 3 typ och har 3 timmar lunch, om någon trevlig läsare där ute går på Balder så kan ni ju höra av er om ni vill hålla mig sällskap hahha!:P
Hockey imorgon med. Det får vi inte glömma  Frölunda - Skellefteå Blir nog en spännande och bra match! Frölunda kämpar för hålla sig kvar på slutspelsplatsen samtidigt som Skellefteå vill ta sig uppåt så man får en extra hemmamatch i slutspelet! Svårt att chansa resultat med måste säga... 2-3 och Skellefteå vinner! ;)

Det var allt för mig denna Onsdags/Torsdags natt! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0