HOCKEY

Hej bloggen:) förlåt för dålig updatering idag, men blogg.se har inte funkat för mig. Vet inte om det var så för alla eller bara för mig. Men nu funkar det iaf och tänkte berätta vad jag gjort idag:)

Steg upp vid 11, Helt sjukt att jag var uppe så tidigt har inte vaknade före 4 en dag på lovet typ;S  Hade ju möte på skolan klockan 1 så jag och min lossasfarsa drog dit och sen fick vi veta att mötet var imorgon klockan 1, Fan va surt. Stigit upp så tidigt i onödan. Aja whatever vi sprang på stan i seriöst 30- i 2 timmar och det var KALLT. ska ALDRIG mer gå på stan seriöst jag hatar stan. Men måste dit imorgon och köpa lite saker, Jag kommer ta kort och lägga ut på det som följer med hem. Har faktiskt lovat Karin det;] haha;P

Nu ska jag upp och se hockeyn. Skellefteå AIK - Rögle.
Skellefteå vinner med 4-1 jag känner det på mig. Men vi hörs sen puss!


Kommentarer
Postat av: E

jag svär att dom kommer förlora...

2010-01-07 @ 18:59:37
URL: http://elinaalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0