THE DAY THE EARTH STOOD STILL

Hej bloggen!
Kom hem för lite mindre än en timma sedan. Har varit och sett Snabba Cash med Didrik, Ludde, Ogge och felix:)
Filmen var faktiskt riktigt bra! spännande och grym;D Men slutet var lite konstigt. Bara att vänta tills nästa kommer!:D
Nu sitter jag i köket och fikar nå mackor sen ska jag slänga mig i soffan och fortsätta se The day the earth stood still! Var typ bra:)
Imorgon är det skola...inte kul, men sånt som måste göras! Har börjat sköta mig nu och ska fortsätta med det tills jag hoppar av BF och går ut på praktik! Annars blire inga snabba cash här hos mig inte!;) Näe nog snacka om det. Nu ska jag fika klart sen se film! skriver imorgon puss!
Btw bilderna från i helgen kommer imorgon sitter inte vid min dator och orkar inte leta fram mobilkabeln nu så ni får klara er tills imorgon. Hejs!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0