R-U-B-R-R-R-R-I-K

Hej bloggen:)
Sitter och softar musik mamma kom just hem med min Locobase salva till tattoon! fan va nice=) Längtar tills i helgen då den ska fyllas i!!
Idag har jag varit på praktiken och det gick bra, Var kul och var ovanligt pigg heh, kan ju vara för att jag har sovmorgon till 11 på måndagar?;)
Jag sitter och väntar på middagen men måste ta och ringa smuts snart, ska ut och fiska med han ifall nu regnet taggar ner ;b vi ska dra en massa baddare =D Men seriöst orkar inte blogga nu måste ju spara lite till senare. pözz

snart sommarlov! tagga jävel=D

Kommentarer
Postat av: elin

tack tack! ;)

allt bra eller?

2010-05-25 @ 16:26:04
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0