I BRIST PÅ ANNAT

Personlighet
Vad heter du? Robin
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Julia, om jag var en tjej hah!
Vart bor du? Bureå
Hur lång är du? 176cm
Ögonfärg? Brun
Hårfärg? Svart

Pratar du fortfarande med
Den som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv? Ingen aning vem det var
Den som fick dig gråta sist? Det gör jag
Den du klappa till senast? Japp

Brukar du

Krama dina killkompisar? Händer väl
Strula på fester? Festar inte
Snacka i mobilen flera timmar om dan? Näe

Kläder
Vad använder du just nu för jacka? Vinterjacka utan dragkedja, it sucks
Vad använder du just nu för skor? Allt annat än varma vinterskor
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Mjukisar och en skön tjocktröjja!
Vad har du för skostorlek? 42

Senaste personen som
Du pratade med? Jockie
Du skickade sms till? Malin
Du gick på bio med? Malin hampus och julia
Du gick på stan med? Jockeboi
Du kramade? Min lillasyster :)
Såg dig gråta? Minns inte
Skällde på dig? Malin, för att hon förlorade i farkle :$
Du sov med? Malin
Ringde till dig? Mamma <3
Du ringde till? Jensmens

Vilken
Tidning läser du? Aftonbladet & Norran, dagligen!
Buss åker du oftast? Halv 8an
Frisyr du har nu? Morgonfrillan typ
Dag du fyller år? 28 September

Senaste
Film du såg? Derailed, skitbra se den!
Sak du stal? Godis av mina småsyskon :$
Mat du åt? Inte ätit något idag så minns inte vad det var

Kommentarer
Postat av: Ela

för att jag vet att du vill!

2010-11-29 @ 21:36:05
URL: http://mjohansson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Veckans blogg tävling - va gärna med och tävla! :)

2010-11-30 @ 14:00:07
URL: http://delavmittliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

halv 8an den synar jag ;)

2010-12-03 @ 08:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0