HUR SVÅRT SKA DET VARA ATT SOVA?

Klockan är alltså 05.39, min buss till skolan går på 2 timmar och jag har inte somnat ännu. Fattar inte varför jag inte kunde sova inatt, jag sovde iofs till halv 5 igår men jag var trött kring 12 inatt. Mysko :( Lär bli en himla tung dag och inte ett skit gjort på skolan. Inte lätt då det är svårt. Blir nog att sova direkt jag kommer hem från skolan, hehe :)Alla sover så jag får slå igång lite "Den rätta för rosing" haha hur bra som helst ;D känner mig typ jättebög som ser det, men aja vi hörs senare idag :*

Kommentarer
Postat av: Tommy

Jag känner igen det haha. Skolbänkarna var en reservsäng om man säger så :p

2010-09-13 @ 10:09:24
URL: http://www.finest.se/tommystahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0