JAG HAR FÅTT KLAGOMÅL

Hej bloggen. Mina kompisar klagar på mig om att jag aldrig skriver. Men vet inte vad jag ska skriva om, känns bara drygt :$ Men kan väl göra ett försök igen:) Idag blev det ingen skola, vaknade kring 2 sen kom sebbe hit och umgicks med mig ett tag. Vi lagade även mat åt min family, fick bli tacos! mmums fillibabba ;) Sen har det blivit en massa dator och träffat folk eftersom min lotsaspappa Jens fyllde 30 år i lördags så det blev kalas här idag:) Nu så sitter jag och snackar med min saknade jockie i vent. Inte snackat med han på år och dagar känns det som! riktigt kul iaf :) Ska spela cs nu och klicka runt på facebook. vi hörs senare. puss :)
Jockie ludentå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0