JAG KASTAR STENAR I VATTNET

Hej bloggelibloggen:)
Jasi vad ska jag säga om dagen. Vakna klockan 2 typ;$ Mamma var inte direkt den gladaste mamman kan jag ju berätta. Hon säger jag inte varit på skolan nånting denna termin:S inte sant! Iaf så lekte jag med mina småsyskon tills det var mat. Käkade för typ 1 timma sedan så blev inte så lång stund:) Gick bra. Jag hade tänkt gå och ta ut nå pengar till Tyrone eftersom jag är skyldig honom 400 kr till. Men jag kom på att igår då Jag, tyrone & solanki skulle gå och handla så skulle jag kolla om jag fått in mitt studiebidrag. Det hade jag, men jag tog bara ett kontoutdrag. Jag tyckte det va lite konstiga uttag från förra månaden och medans vi stod och kollade på lappen så klickar det till i automaten och gissa om jag blev nöjd då jag märkte varför. Tyrone och Solanki börjar gapskratta och säger att jag blev av med mitt bankkort. Då hade jag glömt ta kortet så dem behöll det av "säkerthetsskäl" eller hur man nu säger. Så jag måste in på banken för att få ett nytt kort. Kändes inte så kul. Finns en bra sak med det och det är att jag inte kan sprätta alla mina pengar nu då jag just fått in dem!=D Brukar i vanliga fall vara slut nån dag efter dem kommit in på kontot. Nog pratar om det:)
Ska gå förbi Lunkan min brother from another mother sen och kolla läget. Har ju inte varit med han på flera dagar och det är inte likt oss:/ Men det kommer nog bli toppen. Ska dunka lite musik nu och hjälpa mamma städa innan jag far. Pusshej!
Emma & Sötludwig som är kry!:)


Kommentarer
Postat av: Linus_100

HAHAHAHAHAHHA BANKKORTET STACKARN !!! va tänkte du ?!?! det kommer ut först..

2010-03-01 @ 17:44:40
Postat av: lopin

Svar till linus; Sluta skratta skitunge!:( Jag tog lappen och kollade sen tänkte jag inte på nå mer..

2010-03-01 @ 17:46:19
URL: http://lopin.blogg.se/
Postat av: PIA

de funkar, själv:)?

2010-03-01 @ 18:23:41
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Naaaw!

Va sött! :*

Gölli blogg!

2010-03-04 @ 14:49:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0