JULAFTON TILL HÖGSTA GRAD

Hejsan:) Idag är det den stora dagen. Det är julafton!
Jag vaknade vid halv 1 och hoppade snabbt in i duschen som värmde upp mig ordentligt;) skönt!
Sen nu så har jag sprungit runt som en tok och letat efter några kläder som jag ska ha idag. Det blev en röd t-shirt av något slag=) Måste förbi tyrone och hämta upp mina byxor som jag har där. Tänkte ha dem idag så det blir nice ;)
Jag ska börjar bege mig neråt nu för vi ska packa bilen med julklappar och småbarn sen ska vi drifta i snön till Skelleftehamn där min julafton ska äga rum  :D Vi hörs ikväll då jag kommer hem. Ha en jättetrevlig julafton allihopa! puss


Kommentarer
Postat av: Emocarro

fin bild :o god jul! :D

2009-12-24 @ 14:29:23
URL: http://liinez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0