el rubrikikus

Det var inte igår må jag säga! glömde nästan att jag hade kvar min blogg!;$
Jag som inte gör något vettigt på dagarna kanske kan börja skriva igen?:) Jag vet att jag sagt det 30894 ggr, men lovar jag ska skriva nu, Kanske inte något roligt osv. Men vad som händer här i livet!

Idag har jag iaf varit på min apu som vanligt. Sjukt kul där! men bara 2 dagar kvar nu.. :( Sen börjar skolan om.. INTE OK! Då jag kom hem vid kvart i fem tiden så gick jag direkt till dagis och hämtade min syskon:), Men som vanligt så blev dem inte ett dugg glada över att det var jag som hämtade dem?! sen blev det krubb och lunkan kom förbi och softade med mig! hehe. snart ska jag dra mig till lunkan och se film och kolla hur det blir med helgen! Men ska byta om sen fara!

Bjuder på en bild på lunkan darling:$  --->

PussPuss kära bloggläsare!♥

Kommentarer
Postat av: Elin renström =)

Härligt att se att du levet lopin! :)

2009-11-25 @ 20:19:19
URL: http://esiz.blogg.se/
Postat av: lopin

Hehe klart jag lever elin!:) men hör av dig någon gång!

2009-11-25 @ 20:20:19
Postat av: du får gissa dej fram:$

senila jävel:(

2009-11-25 @ 20:20:54
Postat av: pojkenboy

bra bloggat snygging haha:*<3<3

2009-11-25 @ 22:58:38
URL: http://pojkenboy.blogg.se/
Postat av: busii:]

gör mig inte besviken nu när du lovat att skriva gubben ...

2009-11-26 @ 00:27:49
Postat av: linuuussfinus;D

lopin du har vaknat från de döda igen, gör mig inte besviken och sluta skriva, du vill inte göra mig ledsen right ?

2009-11-26 @ 00:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0