18 OKTOBER 2010 - EN DAG ATT MINNAS

Jag vet inte vad jag ska skriva, Jag är helt tom på ord! Men det jag skriver nu kommer från mitt hjärta och det vet du. Ni som känner mig vet att jag mått riktigt riktigt dåligt förr. Ska jag vara ärlig så tar detta första platsen, det är sorgligt det är det. Trodde inte jag skulle träffa en så otroligt fin tjej som jag gjorde i slutet på sommarlovet 2010. Jag älskar dig och jag kanske inte alltid visar det, så därför skriver jag den här texten för att bevisa det.
Trodde verkligen inte att det skulle sluta såhär. En så underbar saga med ett sånt sorgligt slut? I don't get it,varför just oss? det som kändes så sjukt underbart. Jag kan med handen på mitt hjärta säga att du är det bästa som hänt mig. Ingenting kan få mig att känna något annat. Du fick mig att känna mig..ja hur ska jag förklara..du fick mig att känna mig som en bättre person än vad jag tidigare kännt. Allt jag vill är att det ska vara jag och du för alltid. Jag klarar mig helt ärligt inte utan dig. Alla minnen som vi hunnit skapa på den här korta tiden är det vackraste som finns. Minns du våran första kyss? jag minns den i minsta detalj och känslan jag kände då, den går knappt beskriva med ord! Finns så himla mycket att säga, men jag klarar inte av att skriva allting. Jag känner hur tårarna rinner längs mina kinder i detta nu då jag skriver denna text.. Jag gav dig en sak för några dagar sedan och det finns en aledning till att just du fick den!Malin jag saknar dig jämt, jag vill inte bara vara din vän. Jag vill att du ska vara min tjej som jag somnar med på natten. Vakna med min hand runt din mage, jag ber dig. Ge mig en chans att visa hur bra jag och du kan ha det. En del av mig vill släppa dig och låta dig gå, men den andra delen säger mig att jag kommer ångra mig starkt resten av mitt liv ifall jag skulle göra det. Det är så sjukt svårt det här....
Jag älskar dig av hela mitt hjärta♥


Kommentarer
Postat av: hundra

Robin även om du tror och känner att det är slut, så behöver det inte vara det<3 finns alltid hopp för bättre tider!

2011-01-03 @ 06:46:37
Postat av: KhajjaN

Synd att det ska hända dig då jag vet hur bra du är Robin. Du förtjänar det bästa!

För övrigt bra skrivet:)

2011-01-03 @ 07:00:02
Postat av: CROFFE

Är väldigt tråkigt att det är slut. hoppas ni hittar tillbaka till varandra, och mycket bra skrivet Robin. keep it up.!

2011-01-03 @ 07:00:27
Postat av: ai



så himla fint skriver robin!

det kommer lösa sig,

2011-01-03 @ 10:42:50
URL: http://aihhh.blogg.se/
Postat av: Hanna H

Sjukt fint skrivet och jag önskar dig det bästa och hoppas att allting löser sig, det förtjänar du verkligen.

2011-01-03 @ 11:26:27
Postat av: ogge

ryste från början till slut, hoppas!<3

2011-01-03 @ 16:24:53
Postat av: maiaulrikke

herregud! jeg har sittet å sett på gråte filmer i hele ferien! Om forelskelse og hvordan jeg ønsker min gutt til å være! DEnne jenta har virkelig gjort et feilgrep. I denne teksten så skriver du så utrolig herlig, og at en gutt skriver sånn her, det skal mye til. Det er virkelig søtt, og jeg håper alt ordner seg. Lykke til <3

2011-01-03 @ 17:12:45
URL: http://maiaulrikke.blogg.no
Postat av: kusse

de e fan nästan så tårarna rinner för än själv:`( du vet var jag bor och mmitt nr om du behöver nått/nån. du klara dehär de vet du och jag!!!!!! grymmt bra skrivet btw !! <3

2011-01-04 @ 00:39:11
Postat av: lunkan din brother

Grymt tråkit lopin.. jobbigt att se dig så nere men du klarar detta de vet jag=) ni var så himla fina tilsammans!! :( hoppas ni löser det....

2011-01-04 @ 00:46:14
Postat av: jossel

super fint skrivet! allt kommer att bli bra, även fast de inte känns så!



om det inte är något som brister,

så är det inget som läker.

Och om inget läker,

så finns det inget att lära.

Och om det inte finns något att lära,

...så finns det inget att kämpa för.

Men att kämpa är en del av livet,

så alla hjärtan måste bli krossade nångång..

2011-01-04 @ 05:29:49
URL: http://shutitorsuckit.blogg.se/
Postat av: fanny

åh jag började typ gråta. Hoppas allt löser sig och så himla fint skrivet!

2011-01-04 @ 23:06:42
URL: http://fannyninas.blogg.se/
Postat av: Ela

Fint skrivit Robin!

Stackare :( , hoppas att allt löser sig!<3

2011-01-05 @ 00:23:37
URL: http://mjohansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Så himla fint skrivet. :) Hoppas allt löser sig för dig.



Du skulle inte vilja hjälpa mig lite? Behöver få tips om bra musik. Jag är öppen för allt. Behöver uppdatera min ipod. :P

2011-01-05 @ 18:18:15
URL: http://emmset.blogg.se/
Postat av: sannna

så jättejätte fint skrivet robin. hoppas att allt blir bra

2011-01-05 @ 19:10:34
URL: http://sannnape.blogg.se/
Postat av: A

sjukt fint skrivet robin. blir tårögd själv.hoppas allting ordnar sig!

2011-01-05 @ 22:49:44
Postat av: denise eriksson

Fint skrivet hörru!

2011-01-14 @ 04:08:36
URL: http://deniseerikson.blogg.se/
Postat av: emma

VADÅ FINT SKRIVET,

HAN är fin.

2011-01-17 @ 14:37:46
URL: http://josefinaemmasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0