Fredag hehe..

Hejhej:) Igår var det fredag och det var tänkt att jag och ludde skulle umgås och ha kul hehe. Men..så blev det tyvär inte utan jag och tyrone fick sitta på akuten från halv 6 till halv 10 typ:) haha skitkul;) det var booring förutom att vi typ lekte med allt vi såg och personalen och dem som var där måste trott vi var dumma i huvudet:P

Sen fixade vi skjuts från stan förbi krysset och sen hem till bureå igen!:D snällt som fan av Robin&Ante. Anja får inte vara med bland dem där namnen för hon mobbar mig:(
Efter vi käkat då vi kom hem till bureå så drog jag, tyrone och lunkan hem till lunkan för att se den där jävla Paranormal Activity. Ursch..den som säger att den inte var läskig har nått fel. Eller så är personen/personerna bara rädda för erkänna att dem satt och hacka tänder:P Inte är det normala saker som händer?;/ typ bli sliten ur sängen och släpat genom hela huset typ?:S

Jag bjuder på nå fina bilder från igår haha:P



Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, så sött att du blev rädd för den :P Jag och Madde är väl för modiga för att bli rädd för sånt trams ;)

2009-12-19 @ 21:38:22
URL: http://angiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0