HAZZAN HAR DRAGIT!

Äntligen har hazzan dragit härifrån hehe;$ han skriver till alla kontakter på min msn osv driver , så om det kommit nå konstiga ord eller kommentarer från min msn för en liten stund sedan så var det fitthazzan;).
Han kommer förbi mig och gjorde mig sällskap typ en timme sen nu drog han på gymmet och ska bygga på musklerna som aldrig förr! så han kanske har en chans mot mig i framtiden;) Näe men jag softar och ser tv med en gnutta musik =D Vet inte vad jag ska göra, har tråkigt.
Ring mig någon och snacka detta suger ! :(

Nu blir det att fortsätta lyssna på musik! Vi hörs senare, love u people:*

Kommentarer
Postat av: HaZze_

HHAHA jag tar dej hur som helst din jävla vältränade Lopin<3<3

2009-12-30 @ 02:51:30
URL: http://hassanochnickovardet.blogg.se/
Postat av: lopin

haha skulle inte hända vekling;*

2009-12-30 @ 14:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0