IMORGON ÄR DET JULAFTON!

Imorgon är det alltså julafton?! Känns verkligen inte som det må jag säga. Tycker bara det känns som ett helt vanligt lov utan skola:/ Men kanske har att göra med att man blivit "Gammal" eller ska man kanske säga "Äldre"?. Då man var liten så var julen helt annars. Man kunde knappt sova dagen innan julafton för man länktade så mycket efter tomten och paket:) Eller har jag fel? Nu är det väll för mesta delen den goda julmaten och julklapparna som man längtar efter. Jag tycker att nyårsafton känns mycket mer speciell, då umgås man med massa vänner och har olika festligheter och jag får inte glömma!.. Man firar det nya året :D!
Hoppas att både julafton och nyårsafton blir toppen iår!

Nu ska jag ner och göra klart golvet i nya rummet:) Fy tusan vad nice det kommer bli;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0