JULLOV<3

Äntligen säger jag bara! Nu är det jullov och varje dag ska jag ta vara på! Otroligt skönt. Slippa dessa tidiga mornar och åka buss varje dag. Nu får man sova och njuta av att den mysiga julen är på väg:)
Julafton snart och då får man...Paket Paket Paket :$$ +Massa god julmat :D

Idag har jag varit på skolan. Började med en sovmorgon tills 10, kunde inte komma mer lägligt. Vi hade en liten "julshow" i klassen som var rolig och trevlig:) Vi fikade och sjöng julsång sen fick vi lunch och efter lunchen så fick man igen sina matteprov sen vare jullov ;) sköntsköntskönt!

Näe nu ska jag vänta på tyrone och mamma ska komma hem, ska följa han till akuten och byta nå gips haha:P klant som måste bära sån skit:D Då jag kommer hem ska jag förhoppningsvis vara med älsklingsludde och han ska kanske klippa mig:) fårse om vi har tid till det, men om han gör det så får ni bilder på oss från kvällen! Men nu ska jag kila ner och fixa lite stuffs, ha det bäst jag skriver mer sen det vet ni. Har haft ganska dålig update och inte skrivit något roligt. Det märks på min statistik med, Alla mina läsare håller på försvinna:( eller är det på grund av den fina designen;)? hehe men aja vi hörs sen. puss<3

<- nyklippt av ludde förra vintern, Han klippte med en nagelsax första gången;) Han är proffs:*

Kommentarer
Postat av: pojkenboy

sötnos:*

2009-12-19 @ 13:44:51
URL: http://pojkenboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0