mot duschen

God morgon bloggen:) Har nyvaknat med en croffejävel brevi mig;O urschh;$ Näe men han sovde hos mig inatt och det var kul.
Vi var och såg film hos tyrone till typ 3 sen skulle vi ba gå över till lunkan en snabbis för croffe hade glömt sin jacka, då vi kom utanför lunkans dörr så hade hans granne startat typ "fest" halv 3 på natten;) Han spelade musik som fan så då vi kom in till lunkan sa vi åt lunkan att visa vilken lägenhet skåpet ska stå i ;) så lunkan drog igång sina högtalare på full spya och jag skojjar inte då jag säger att väggen mellan dem höll på lossna HAHA. man kunde knappt prata där inne, undra vad dem andra grannarna tyckte om det hehe (A) men sen drog vi hem och sov:DD
Idag kommer jenny så ska springa genom duschen sen till lunkan en stund innan:) vi hörs peace

Lunkans ljud i nian, Nu har han bättre;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0