Sovdags?

Klockan är 04.38 och mina ögon håller på falla ur ;S Steg upp klockan halv åtta i morse och har haft en fett tråkig skoldag som vanligt. Ikväll har jag varit ute med smutts,tyrone och cissi =) Det var faktiskt riktigt kul! Sen efter vi gjort bure osäkert så drog vi oss till tyrone och såg "Under Ytan" som var fett skön ! :) Klockan halv två ungefär drog jag mig hemmåt och har bara suttit här och varit trött och lirat med ezzet =D , Imorgon blire att vara med honom mest troligt ! (=, Men nu ska jag fan ta och krypa ner under täckerna och kuddarna,
 saknareej emmha<3


// lopin


Kommentarer
Postat av: emmha -

Robin jag får nästan tårar, jag saknar dig soulmate! <3

2010-02-18 @ 23:47:57
URL: http://emmhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0