fredagnatt

chacha gott folk, Gårdagen blev väll en lyckad kväll från min sida!:) Vi började med att chilla hos lunkan 5min och sen så skullle ju tyrone promt till campingen så vi gick dit och där var det döööttt för ingen ved fanns där.. -.- , men jag, celle, malla och karro gick till celle och hämtade massa ved sådet blev nå fart på stället:):) Mycket trevligt folk som man inte umgåtts med på skitlänge, så det blev toppen!:) Efter det for jag, tyrone, camilla och linda till lunkan och väckte han sen drack vi ännu mer. Mats skulle ha "efterfest" hos honom så vi gick dit efter att vi softat och bilat benen hos lunkan en stund. Men då vi kom till Mats så var han inte hemma ännu!:O Tjejernas skjuts kom så dem drog;/ Fast då drog jag och tyrone oxå, han skulle hem och jag med. MEN,,som tur var hade jag glömt min mobil hos lunkan på laddning så jag drog dit och satt mig där ett tag. Klockan halv ett nånting så kommer jocke och hazzan in från ingenstans och själv klart så langade lunkan öl till dem så då blev det en liten efterfest iallafall! Mitt i allt så drog lunkan och jocke hem till jocke och skulle hämta ännu mer öl för vi skulle tydligen spela ölspelet. Det var kul och hazzan var nyktrast på stället.. -.- INT ;) HAHHA. Jag bjuder på en nattbild i mindre nyktra tillstånd gott folk!:)





Tack boys för en trevlig natt med mycket skratt!:D


Idag så ska jag vara med wirre och se hockeyn sen åka bil och styra fräscha 10flickor;$hihifniss. Men jag skriver mer sen efter hockeyn, ha det bra allihopa PEACE!

PussPuss kära bloggläsare!♥

Kommentarer
Postat av: emmssi

SATAN. så snygg header:$

2009-11-28 @ 14:27:46
Postat av: emmy

fin blogg öhh:$

2009-11-28 @ 15:21:41
URL: http://lillemsy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer bilder på dig snygging

2009-11-28 @ 22:09:57
Postat av: HaZze_

haha spårad kväll<3<3

2009-11-29 @ 01:48:09
URL: http://hassanochnickovardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0