Sista dagen innan skolan

Idag (måndag) så hag jag inte gjort mycket vaknade kring 1 och satte mig vid datorn:) sen kom jocke förbi och ville prata lite sen for vi ut och gjorde några ärenden. Då vi varit på fritids och hämtat mina papper så for jag hem och skulle duscha och äta innan jocke och hans mamma skulle komma och hämta upp mig innan jocke skulle köra oss till stan:) Höll på få hjärtstillestånd då jag åkte med han. Då han tar kortet ska jag söka upp personen som gav honom det! INTE ok att ha honom ute på vägarna.. smsade och typ spelade på telefonen medans han körde.. aja vi kom iaf upp till solbacken i bra skick;) Vi köpte varsin fin och skön vinterjacka som ska värma oss den här "snöiga" vintern:P
Efter vi handlat dem så käkade vi en korv på maxi sen ringde jag wirre och bad han hämta upp oss på solbacken och skjutsa ner oss till busstationen så vi inte skulle missa bussen som gick 17.15 :) VI HANN! wihoo.
Sen blev det att desperat leta efter mat på bures stora torg. blev inge mat så vi drog hem till jocke och käkade och softade musik och boman gjorde oss sällskap sen. Vi planerade upp helgen och den kommer bli toppen!:D

Imorgon är det skola. eller senare idag.. inte varit på skolan på 1månad och 2 veckor typ;s känns konstigt att fara till skolan igen. men får funka. saknar ju alla vänner=) men nu ska jag slagga sjukt mycket. ha det bäst sötisar! Skriver imorgon, PEACE!

inte okej...

PussPuss kära bloggläsare!♥

Kommentarer
Postat av: Negern

aha, nice

2009-12-01 @ 00:59:05
Postat av: pojkenboy

snygging:* hihi<3

2009-12-01 @ 01:06:50
URL: http://pojkenboy.blogg.se/
Postat av: Elalalalla

illa

2009-12-01 @ 03:29:08
URL: http://miichaelajohansson.blogg.se/
Postat av: stoor

alltid coolt stå och se frän ut med tomma öl burkar, smörj in mig i filmjölk och slå mig medvetslös med en stor svart dildo

2009-12-02 @ 01:18:44
URL: http://realstoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0