FRIDAY NIGHT!

Tjena bloggen:)
Hat just ätit kött och potatisgratäng mums!:)
Idag vaknade jag halv 10 och tog bussen till stan där jag gick till Balder för hämta ett papper hos min syo.
Träffade massa kompisar som jag inte träffat på länge. Var trevligt, käkade lunch och for hem med bussen 12:) Gick till praktiken då jag kom till bure. Slutade klockan 3 då jag drog till tyrone och softade där en stund innan jag for hem till min kära dator :] Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men ska iaf träna mellan 7-9 :D wiho!
Vad ska ni göra ikväll då? ;D
hör av er om det är nå kul på g ha det bra puss;*
BTW; besöksrekord igår?:O:O inte ens skrivit på llänge ju.. men roligt iaf fortsätt så<3

Tyrone och lopin flummar på bion med linn;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0