YOU REMIND ME OF WHO I REALLY AM

Hej bloggen :)
Sitter på och spotify och försöker pussla ihop en skön spotifylista med lite lugnare muusik:) Skriver även lite på msn och tar det bara lugnt.
Blev en till hemmadag idag från praktiken, hade så himla ont i magen i morse så jag stannade hemma. Men imorgon är jag tillbaks igen heh. Fredag imorgon vilket betyder att det är HELG och jag har ingen aning vad som händer. Blir väll ta det lugnt med tyrone och lunkan kanske. Fast är någon sugen på hitta på något så hör av er :D
Ska ta och fortsätta med spotifylistan ha det bra puss:)

Hittade en gammal bild på min lillasyster:]

Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra

tackdu killen =) kul när killar bloggar! CRED

2010-04-22 @ 14:04:41
URL: http://livetsomsaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0