GARVAR SÅ JAG HÅLLER PÅ DÖ

Hej bloggen!:) Ska gå och duscha nu efter en natt med blandade känslor :P Gick och la mig kring halv 3 men kunde inte sova sen somnade jockie så jag gick till datorn och tänkte att jag håller mig vaken och inte sover nått sen gör jag en himla tidig kväll istället, Har ju gått och lagt mig kring 7-8 på morgonen i snart 2 veckor och vaknat kring middagen så nu är det på tiden att vända tillbaka dygnet! Blir skolan nu slutar 2 sen springer jag ner på stan och möter jockie sen blir köpa en ny datamus för min har lagt av, slet sönder kabeln så klicken funkar knappt. måste typ slå på den för att den ska "trycka" :) Sen då jag kommer hem blir det nog cs en stund sen sova! Vi hörs KANSKE efter skolan, beroende på hur pigg jag är. puss! :D

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha hur är de annars då=)?

2010-02-10 @ 16:21:52
URL: http://lillaemlann.blogg.se/
Postat av: hanna

cool blogg !:)

2010-02-11 @ 21:36:22
URL: http://hannaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0