SPOTIFYLISTORNA BORTA

Hej bloggen!
Har just ätit Tacos! Satt riktigt fint i magen. Idag vaknade jag kring 3 tiden av att mika ringde som vanligt hehe =)
Tanken var att Jag, kw och mika skulle och se bio eller typ bowla. Men det blev inget av för kw orkade inte troja hehe nått vare iaf så ikväll får jag hitta på något annat roligt istället:) Har inte bloggat mycket senaste dagarna. Men det beror på att jag inte gjorde något speciellt, bara suttit hemma framför datorn. Känns så tråkigt att blogga då. Men ny vecka nya möjligheter :D
Ska fixa till min spotifyanvändare igen. Var hos mormor igår på middag sen loggade jag in på min användare på maddes dator och då jag farit hem trodde hon jag lagt till mina listor på hennes användare så hon raderade dem alla.
Så nu jobbar jag på att bygga upp dem igen. Hade rätt så mycket låtar i dem ;) Men men.. ska fixa det nu peace<3

Inte så bra bild men kommer sakna er!<3



Kommentarer
Postat av: mika

HAHA sluta säga att jag ska ringa och väcka dig då:(

2010-02-15 @ 21:21:12
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0