2-0 SKELLEFTEÅ AIK!

Hej bloggen!
Fan va nice! Skellefteå vann med 2-0 mot Brynäs och det satt rätt så skönt!;) Har degat i soffan framför hockeyn hela kvällen och bråkat med min bror i vanlig ordning. Vad har ni själv gjort ikväll?
Nu ska jag springa till Lunkan en snabbis sen hem och sova är slö och trött;$
Imorgon är det Fredag och jag ska troligtvis vara med Lisa. Kommer bli kul skulle jag chansa:) Hon som är så trevlig och snäll;) haha..

Näe nu drar jag mig ut en snabbis hörs imorgon babes! Puss sov gott:)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du ska vara snäll med din bror robin :P Stora starka karlar som dig måste ju vara snäll mot dom små barnen :P

2010-01-22 @ 16:16:51
URL: http://angiekarlsson.blogg.se/
Postat av: ellinor.

++



sv: tack, din med. :)



2010-01-22 @ 16:29:01
URL: http://ellinorellinorellinor.blogg.se/
Postat av: mamma

dock förutsatt det är lillebror som är i underläge ja...;)jag är ett nyckelvittne som kan säga att ibland måste lillebror vara försiktig med storebror haha...;)

2010-02-03 @ 00:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0