CHALLZ HEEER

alltid fränt att avsluta med ett z ! (H)
INFO OM LOPPAN:
Jag har alltid sett lopin som en liten busig pajk, men nu har han växt till sig. RIKTIGT GROV ÄR HAN! han tar 130 i bänk, hans mage går inte ens att sätta ord på.. Här får ni en tjuvtitt:

mmmh yummie, riktigt het va?
och det bästa är: HAN ÄR SNYGG, SEXIG OCH SINGEL!!
så bara att satsa!

HÄr är även en bild på robin, dock när han var en pojke på 12 höstar här:

SNYYYGGG!
syftar såklart på fisken? HUR SNYGG ÄR DEN INTE?
Nae, skojjar, är såklart robins bränna jag pratar om.
Robin har en fin brun bränna, han kallar han själv neger men allstå va..?
NEJminsann, robin är fin som han är! Och han kallar sej själv även mullig, men hey whatta heck, bara mer att älska!;)
SÅ det här är eran drömpajk, kvinnor där ute, mellan 30 och 40 år. Riktig vara ska det vara! Inga små-fjortisar här inte, så försök inte !

nej nu vet jag inte längre vad jag snackar om, HEHE
NU SKA JAG(CHALLE) LÄSA MIN BLOGG OCH SE VAD LOPIN SKRIVIT DÄR!
nivet..? www.chaaalllleeeee.blogg.se
wohOO, SMELL U LATER !=d

justja, lopins önskemål var att jag skulle lägga ut en bild på mig själv..

HAHAHA lite hemlig ska man väl vara=O
så inge kax, kolla bara naglarna ! som ska vara RIKTIGA, inga fejk-naglar här inte, det går inte hem i robins armar!



DET VAR ALLT FÖR MIG =d ^^

Kommentarer
Postat av: jonathan =)

HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAAH

så fruktansvärt söt robin är :)

2010-01-31 @ 23:40:53
Postat av: <^lillnord^>

haha biff pöjken =) typ så du skulle kunna se ut så mke du har att bygga med =D <3 pz

2010-02-01 @ 15:04:48
Postat av: Anonym

fuck of and dieeeeee ja knulla din syrra. haha din mamma vilken stjärna =)

2010-02-01 @ 15:05:43
Postat av: Hazzzisshhh

DU ÄR JU VÄLTRÄNAD NU LOPIN,PÅRIKTIGT :O<3

2010-02-02 @ 20:05:19
URL: http://hassanochnickovardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0