HEJ BLOGGEN!

hejhej bloggen! Nu sitter jag i köket och tar det lugnat. Ska snart hoppa in i en dusch innan jag ska slå mig ner i soffan och känna mig nerslagen framför Hockeyn:) Skellefteå tar emot Södertälje klockan 16.00, Matchen  kommer sluta 4-2 till Skellefteå.
Jag har inte skrivit på typ 2 eller 3 dagar. I onsdags så somnade jag kring 8-tiden så jag hann inte skriva något då för jag hade fullt upp efter maten. Torsdagen spenderades i stan med Chris, Andreas & John:) Efter jag varit med dem for jag och träffade linus och "sov" i stan med nåra. Blev inte ens lite sömn faktiskt. For tills kolan och gjorde mitt bästa iaf hehe:p Kom hem igår (fredag) vid halv två tiden. Jocke följde med för se mitt nya rum som han tydligen inte hade sett. Han drog hem vid halv tre. Tog 5 sekunder sen sov jag. Vaknade 6-7 imorså något och sen dess har jag varit vaken :) Nu vet ni vad jag gjort under tiden jag varit borta från bloggen. Jag ber om ursäkt och ska hålla er updaterade så gott det går och lite till! :D

Nu ropar duschen sen hockey. Puss!


Kommentarer
Postat av: emmy

tja:) nja inte mycket just nu, durå?

2010-01-16 @ 16:20:20
URL: http://lillemsy.blogg.se/
Postat av: emmy

aha , okej =)

jorå de blir nog najsss

2010-01-16 @ 19:01:19
URL: http://lillemsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0