HEJSAN Annaida gästbloggar=D

Heij, det är annaida som ni kanske märker...:)Robins internet är ttrasiigt fan:(</3
Så jag rädda han lixom:]
Sitter fan och trycker ett äpple nu innan träningen,dom kommer och hämtar
upp mig kl7, så jag måste packa osv,det får bli ett snabbt inlägg tyvär..

Jag tycker MIN TUFFA VÄN ROBIN,ska komma och hälsa på här i boliden snart igen!:):):)
HIHIIH, hade tänkt vara taskig..men idag är jag snäll...(A)

ROBIN ÄR TOK BRA FAKTIS!!!(L)
MEN  RÄDD FÖR SKRÄCK FILMER:O
Iknow you love me babe

Nu måste jag verkligen dra PEAACE



HHIIHIHI lagt ner mycket  jobb!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fruktansvärt fjortis annaida!

2010-01-12 @ 20:44:08
Postat av: Anonym

fruktansvärt fjortis annaida!

2010-01-12 @ 20:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0