KÄNSLAN AV ATT VARA SJUK SUGER!

Hej bloggen! Idag har jag varit på skolan. Lika tråkig och slö dag som vanligt! Orkar inte längre...tyvär. Slutade halv tre och då tog jag 15.10bussen hem till Kära Bureå:)gick till lunkan direkt då jag hoppade av bussen och somnade typ direkt. Mår inte bra, frusen och trött. Har ingen aptit heller. Inte ens lite sugen på mat.. Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu! Har inte råd med att vara borta från skolan mer. Ska ligga och ta det lugnt ikväll så jag blir kry igen. Ska skalla kudde nu och vänta på nå mat:) jag försöker skriva lite senare. Om jag inte somnat. Puss! Btw! Ni är usla på kommentera. Mycket roligare att blogga om man får mer kommentarer! Behöver inte stå något märkvärdigt!:) pusshej

Kommentarer
Postat av: D-dawggg

haha tjockt niec att prata med dig i morse =D <3 du var verkligen vilse :) memen krya på dig så höres vi nån gång puss

2010-01-25 @ 17:21:16
Postat av: Angelica

Åh, hoppas du inte blir sjuk. Inte kul :( Krya på dig :)



(Så nu har jag kommenterat ;))

2010-01-26 @ 16:06:59
URL: http://angiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0