LINUS100 ÄR FRÄN

Hej bloggen!
Sitter här i min ensamhet på mitt rum och snackar med linus100 på msn. Linus är gullig.. Jag saknar honom... :( .Vaknade kring halv 11 tiden idag och var trött. Men kan ju inte sova bort hela dagen så jag tvingade mig upp och sen gjort jag nå lunch som satt fint i magen;)
Dagen ser ut såhär: Jag ska till stan med 14.35 bussen och möta upp min lotsaspappa som ska få betala nå kläder som jag behöver. Efter jag gjort det så ska jag möta upp min kära Didrik och han ska göra oss sällskap hoppas jag sen far vi till bure och umgås. Fast han ska nog på gymmet som alltid haha:) Sen ikvällk ska jag se hockey:D
Skellefteå AIK - Brynäs
Skellefteå vinner med 3-1

Nu ska jag ringa ett samtal sen göra mig klar för stan, jag bloggar mer senare då jag är i stan. puss!

Linus dahlgren & Joacim Norström


Linus Rautio<3


Kommentarer
Postat av: ai

LINUUUS=d<3

2010-01-21 @ 13:12:29
Postat av: liinusss

hahah snygggingar på bilden skojja inte

2010-01-21 @ 13:15:03
Postat av: lopin

snygginar på bilden är sant!

2010-01-21 @ 17:34:14
URL: http://lopin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0