NYÅRSAFTON

Hej bloggen:) nyårsafton igår och det blev väll inte direkt någon jättekväll. Inte efter planerna om man säger så. Men tack till alla roliga personer som var me endå=) Var med jocke och lunkan inatt till nån gång imorse sen somna jag här hos tyrone och nu ska jag hem och äta något, duscha som fasiken och sen MÅSTE JAG FIXA MITT RUM! blir att flytta hem igen tror jag.. ;)
Idag ska jag inte göra alls så mycket ganska slut efter gårdagen hehe..Ska nog se film och ba slappa. Fast om jocke får lägenheten idag ska jag hjälpahonom att flytta :) Men jag skriver mer sen!

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA ! LOVE U :)


Kommentarer
Postat av: Matte

min nyårs var lyckas efter jag hadde druckit min 7a;)

2010-01-05 @ 01:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0