SLÖ DAG

Tjaa!;> Ligger och softar i sängen nu med en jävla massa dunkmusik och försöker bli pigg=) Så jävla trött på dagarna efter skolan. Fattar inte varför men måste börja gå och lägga mig efter middan typ;s Haha menmen,
Idag har jag iaf varit på skolan som vanligt, träffade inte Camilla idag heller så ännu går jag skola hehe:PP
Linus kom till skolan och käkade lunch så jag gjorde honom sällskap och lunchade med han. Efter det så chillade vi bara onormalt mycket på Balder. Då klockan tickade sig fram till halv tre något så drog vi på stan och träffade folk. Men Linus for på polisförhör vid 3 så raggade upp Smuts, ezzet, Terum och massa andra. Sen blev det bussen hem vid 16.15. Har så himla ont i huvvet så ska upp och knapra nå piller nu sen äta något, Vi får höras sen, PUSS

Ezzet & Terum seriösa på balder någon gång i höstas!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0