SLUT PÅ HELGEN

Hej bloggen!
Har inte skrivit något ihelgen. Det är faktiskt för att Linux och Lisa har sovit här hela helgen så har inte haft tid till att skriva. Då vi väl har varit vid en dator så var lisa snabbare än mig och snattade den. Men nu är jag iaf tillbaka :)
Idag vaknade jag vid 1 och linus var borta. Han hade dragit till Elin. Är jag förvånad? svar nej!;p Så jag och Lisa var själva ett tag tills hon for hem vid 3 :) Sen efter det gjorde jag inte alls mycket tog det lugnt sen käkade jag. Nu sitter jag här och ska just dra och möta didde sen ska vi se bio!:) Vi ska se Snabba Cash tror den är jävligt bra!
Den börjar 19.00 och jag ska hinna möta didde och köpa nå tjaffs så ska göra mig klar nu sen drar jag!
Skriver mer om helgen och slänger in nå bilder då jag kommer hem! Vi hörs snyggisar puss!


Kommentarer
Postat av: soofie

ÅH! vill jätte gärna se den filmen,var den bra? :)

2010-02-01 @ 12:59:12
URL: http://bergstaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0