WHO IS KNOCKING AT MY DOOR

Hej bloggen!
Varit på skolan idag som ni märkte, jag och Mia hade kul och nördade bloggar på datakunskapen hehe:P
Slutade 14.15 idag, skönt jag vet! Då klockan slagit kvart över två så drog jag och alle på JC och skulle kolla några byxor till mig men eftersom det är dyrt som f*n där så kunde jag inte köpa några. Hade bara 500 med mig. Så jag inhandlade 2 stycken fina t-shirtar! En röd och en grå.
Nu i eftermiddag så blir det inte så speciellt mycket. Ska plugga lite sen hoppas jag att Didrik ringer och vill vara med mig:) Annars så gör jag inte så himla mycket. Sitter och lyssna på några gamla låtar som väcker shyssta minnen!:D Ska fixa lite saker nu så jag avrundar detta inlägg här och nu! puss

Bjuder på en bild oxå! Har lovat Karin att lägga upp mer bilder så...Here you go :)


Kommentarer
Postat av: asdf

Bryr sig nån

2010-01-20 @ 18:55:26
Postat av: AI ;*

Fan fina tröjor sötnöt:)

2010-01-20 @ 19:07:13
Postat av: Lirre

snygga tröjor!

2010-01-20 @ 19:44:18
URL: http://lirree.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bby taggar till ihelgen myyys <3

2010-01-20 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0