Gästblogg inlägg// Linus_100

Ni kanske undrar er varför robin inte har gjort ett inlägg? DET GÖR JAG MED =D
Men han bad mig göra ett inlägg för eran skull så vsg*

Kom just hem från träningen och gymmet =p
Om ni skulle undra så tränar jag Kickboxning och det är SVIN rolig!!!!!!!!! sen drog jag o pontan till SooShim o byggde muskler, kanske man lyckas med en fin kropp till stranden i sommar ? vem vet ;*

tjänar av mitt straff även idag *
har blivit dömd till REPULS som är något "hjälptbart" men låssas mig igen det iställe för dagsböterna =] hihihi

Var iallafall på mitt andra möte idag o fick en bunt med papper däre är "läxor" som jag ska göra..
Detta är något som kallas raporter...
Ska skriva om en händelse, typ ett bråk,utbrott what evAh ..

Joo men detta är alltså ett rehab för aggro problem.. finns även för droger osv men för min del äre bråk/misshandel delvis att händelserna kommer upp i fyllan... menmen en sak ska ni alla veta bråk ä onödigt =) Tare i ringen iställe =D=D=D=DD=D=DD= hahahaah ajjja allt från mig eran andra favorit söt pajk LINUS_100 <3<3<3<3

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Linda

Han ser bra ut :O

2010-03-04 @ 11:04:54
URL: http://liivetenliigtliinda.blogg.se/
Postat av: ingrid

bra linus

2010-03-04 @ 18:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0