13.48

hejsan bloggen! ligger i malins säng och klickar runt på facebook medans hon gör sig klar vilket kommer ta timmar så tänkte passa på att slänga in ett inlägg:) Skriver typ aldrig längre jag vet hah. Då hon gjort sig klar så ska vi få hämtninig av jocke som tog körkortet igår!! Vi ska dra  ner på stan och kolla runt lite och bara ta det lugnt. Senare i eftermiddag ska jag följa med jocke, putte och jockes mamma på olles och se hockeyn. Kommer bli jättetrevligt! han har världens snällaste mamma :) Sen ikväll vet jag inte om jag åker tillbaka hit till malin eller om jag åker hem. men ska nörda farkle nu så jag kanske kommer ikapp malin .. hon har gått och blivit proffs:/ tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0