18.07

Igår åkte jag till den bästa flickvännen som finns i världen♥, imorse ringde hennes väckare kvart i 8 medans jag skönt låg kvar och sov till halv 10. Vi åkte ner till stan och mötte upp hennes girlfriends där dem senare skulle stå och sälja fika på Skyltsöndagen. Var väl trevligt förutom att det var så sjukt kallt så jag ville bara dö med tanke på att jag inte har några vinterkläder!! Ska köpa en mössa och en ny jacka sen är jag nöjd. Vantar med föresten ;-$ Men iallafall så träffade jag jocke och vi åkte och gjorde några ärenden sen tillbaka till stan och stod och lockade till oss kunder åt tjejerna för dem var sämst ;) näe dem var duktiga, varmt och gott fika, mums!
Nu ska jag fortsätta läsa min svenskabok och jobba på få upp värmen i mitt rum så jag tinar. Blir nog att mysa i sängen till massa film för jag är fortfarande sjuk känner jag.. Får se om det blir skola imorgon, har inte råd att vara hemma:( Nu blev det ett ovanligt långt inlägg för att vara jag. vi hörs


Kommentarer
Postat av: hanna

men inte tog väl jag kort på dom inte!:)

2010-11-28 @ 19:05:02
URL: http://hannalundmarkk.blogg.se/
Postat av: hanna

haha jag vet inte... du tog ju inte heller kort på dom så så fina kan du ju inte ha tyckt dom var...

2010-11-28 @ 21:04:56
URL: http://hannalundmarkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0