SITTER PÅ SKOLAN OCH DRYGAR

TJOBAX, sitter på skolan och lyssnar på musik med mina grabbar som vanligt :) slutar klockan 3 idag troja om inte lite tidigare. Då ska jag träffa Jens sen ska vi förbi byggmax och inhandla lite virke till en ny fet baslåda! Måste få lite mer muller i mitt rum till filmtime ;] Sen ikväll ska jag troligtvis vara med jocke fast måste bara städa lite först går knappt röra sig i mitt rum, inte okej robin inte okej..
Har inte skrivit om vad jag gjorde igårkväll och det får jag inte glömma för kvällen var spårat rolig och fylld med massa skratt!  Började med att jag och jocke drog till burebaren där vi skulle köpa varsin kycklingsallad och se hockeyn, kan ju börja med att berätta att turken i kassan tog 180 kronor för 2 kycklingsallader och eftersom jag betalade åt jocke för jag är så snäll så blev jag FATTIG?! Sen då vi fått vårat mat så frågar han om vi ville se hockeyn oxå, jocke sa självklart ja men då klämmer han ur sig att det blir 50 kronor extra per skalle. han sa att vi kunde komma och betala efter att vi ätit klart. Men jag svarade  "ja, eller så kan vi gå härifrån direkt vi ätit?!?!" han skulle ha mig till att punga upp 100 kronor till?;O tyckte han inte att han tattat mig på nog med pengar redan efter maten? näe aldrig igen ska jag gå dit!
Iaf så drog vi till hassan istället oh såg hockeyn där. Kvällen spårade dock ur då hassans farsa micke kom hem. Han är ju sjuk den killen! hahah aldrig garvat så mycket i mitt liv.. Men det var riktigt nice haha=) Skellefteå förlorade dock med 3-2 och det sög!
Nu vet ni vad som hände igårkväll och vad som händer ikväll för min del. Vi hörs senare då jag kommer hem. PUSS

Jag, jocke & hazzan nyktra och glada? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0